dijous, 18 de desembre del 2014

Bota, rebota i flota!


Descripció de l’activitat:

Aquest exercici comença observant el moviment d'una pilota. Seguidament, es fan parelles, en les quals un integrant simula ser una pilota i l’altre interactua amb aquesta per crear una petita seqüència representativa, on un nen jugava amb la seva pilota. La segona part de l’activitat consisteix en fer el mateix, però, aquest cop, un integrant de la parella simula ser un globus. El globus a diferència de la pilota de tennis té un moviment molt diferent. Per tant, l’objectiu de l’activitat és simular i representar una història on s’expliqui la relació entre un nen i el seu globus/pilota. Finalment, es realitza una verbalització amb tots els companys i companyes del que s’ha observat al llarg de la seqüència.


Què treballem?

Els nens i nenes treballen la representació de moviment en l'espai, canvi de velocitat segons el material, interacció amb l'espai, l’empatia, l’expressió corporal i la improvització. Els aspectes anunciats anteriorment són molt importants pel desenvolupament de l’infant, tant físic com personal.


Reflexió:

Creiem que és una activitat molt interessant, perquè l’infant aprengui a observar el seu entorn i adquireixi la capacitat de comunicar-s'hi i relacionar-s'hi amb els diferents objectes i saber-ne representar el seu moviment.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada